جستجو

تشریفات عروسی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تشریفات عروسی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تشریفات عروسی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شما برای برگزاری مراسم عروسی خود ماه ها زمان می گذارید و تلاش های زیادی می کنید تا در روز عروسی همه چیز همه موارد دقیقا همان چیزی شود که دوست دارید و در انتظارتان است. و اصلی ترین چیزی که باعث می شود مراسم عروسی شما شیک و مجلل شود انتخاب یک تشریفات عروسی خوب است.

تشریفات عروسی

در ادامه به ویژگی های تشریفات عروسی خوب می پردازیم؟

جایگاه ورود عروس و داماد را مهم تلقی می کند: یک موسسه تشریفات عروس خوب توجه زیادی به ورودی باغ و تالار خود دارد زیرا این اولین قسمتی است که مهمان ها می بینند و می تواند آنها را تحت تاثیر قرار دهد. در صورتی که تالار شما دارای پارکینگ می باشد اما از ورودی فاصله دارد فردی برای خوش آمد گویی و راهنمایی مهمان ها باید حضور داشته باشد.

گل آرایی ورودی تالار نیز می تواند تاثیر زیادی در جذب مهمان ها باشد. از آنها بخواهید تا طاقی از گل و بادکنک در ورودی تالار قرار دهند. همچنین می توانید یک استند شیک در ورودی قرار دهید و روی آن یک دفتر بگذارید تا مهمان ها برایتان آرزوی خوشبختی کنند و به عنوان یادگاری آن را نگه دارید.

تشریفات خوب به موسیقی سالن توجه دارد. از دیرباز مراسم عروسی ایرانی با رقص و پایکوبی برگزار می شد پس می توان آن را یکی از رکن های اساسی مراسم دانست. در ابتدا باید اطلاع پیدا کند که از موسیقی زنده استفاده می شود یا ضبط شده و همچنین باید آهنگ هایی را که قرار است عروس و داماد با آن برقصند نیز از قبل هماهنگ شود.

نورپردازی سالن : زیبایی سالن به وسیله برخی آیتم ها انجام می شود. تزئین سالن با گل های زیبا که در برخی از سالن از گل های طبیعی استفاده می شود و نورپردازی نقش زیادی را در شکوه جشن عروسی دارند. در سالن های مجلل نورپردازی به نحوی انجام می شود که تمامی سالن را در بر می گیرد و آن را زیباتر می کند.

داشتن جایگاهی برای عروس و داماد: جایگاه عروس و داماد همیشه متفاوت تر از قسمت های دیگر سالن است و این تفاوت باید به شکل هنرمندانه ای باشد. در سالن های مجلل معمولا این جایگاه با گل های طبیعی ، نور پردازی ، پرده های حریر و ساتن ، مبلمان لوکس و ... تزئین می شود و همچنین در مکانی بالاتر از سطح سالن قرار میگیرد تا به تمام سالن اشراف داشته باشند.

داشتن اتاق پرو لباس بزرگ : وجود اتاق پرو برای سالن های عروسی ضروری است زیرا مهمان ها در بدو ورود به سالن ، قصد تعویض لباس های خود را دارند. بنابراین باید مکان مجزایی وجود داشته باشد تا بتوانند به راحتی لباس های خود را تعویض و برای جشن حاضر شوند.

داشتن اتاق عقد تمیز و به روز : در حالی که برخی از خدمات عروسی به سفره عقد اعتقاد دارند برخی دیگر به تزئین یک اتاق تمیز و مدرن می پردازند. در این اتاق ها سفره عقد به صورت مجزا چیده می شود که البته جنبه نمایشی داشته و برای فیلم برداری و عکاسی مکان مناسبی می باشد.

روکش صندلی ها و رومیزی ها : در زمان انتخاب تالار باید به دقت روکش های صندلی ها و میزها را بررسی کنید. روکش ها علاوه بر داشتن رنگ و طرح زیبا باید تمیز باشند و هیچگونه پارگی نداشته باشند.

از مهمان ها خوب پذیرایی شود: نحوه پذیرایی و سرو میوه و شیرینی تا مدت ها در ذهن مهمان های شما می ماند. تشریفات عروسی خوب هم به ظاهر و نحوه برخورد مهمانداران توجه ویژه ای دارد ، هم به نحوه سرو میوه و شیرینی ها. تشریفات شما باید مطمئن شود به ازای تمام مهمان ها نیروی کافی وجود دارد و بلافاصله پس از اتمام خوراکی ها آن ها را دوباره با میوه و شیرینی پر کند.

تشریفات عروسی خوب مهمانی را با یک شام خوب تمام می کند: وعده شام آخریم و مهم ترین بخش عروسی شماست. کیفیت و دیزاین غذا مهم است و

همه به آن نگاه می کنند. اما موارد دیگری نیز هستند که آن را به یادماندنی تر می کنند. یکی از این موارد ، سرو به موقع غذاست . مطمئن شوید که تشریفات غذای شما را به موقع آماده می کند. برای آنکه خیالتان راحت باشد یک نفر را به عنوان نماینده خودتان به تشریفات معرفی کنید.

سرویس های بهداشتی تمیز : استفاده مهمان ها از سرویس های بهداشتی اجتناب ناپذیر است. در صورتی که سرویس بهداشتی تمیز نباشد نمی توان سالن را در ردیف بهترین ها محسوب کرد.

موقعیت دسترسی سالن : یک سالن خوب باید به میدان های اصلی شهر دسترسی داشته باشد و در صورتی که در حومه شهر قرار گرفته نباید فاصله زیادی تا مرکز شهر داشته باشد. زیرا در غیر این صورت رفت و آمد برای مهمان ها مشکل می شود.

تشریفات عروسی

در این مقاله ما سعی کردیم مهم ترین ویژگی ها و مواردی را که باید در انتخاب یک تشریفات خوب به آن دقت کنید را بیان کنیم. و می توان گفت با رعایت کردن این موارد می توانید خیالتان را از بابت برگزاری شیک و مجلل مراسم عروسی تان راحت کنید و شبی خاطره انگیز برای خودتان و مهمان های عزیزتان رقم بزنید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display