جستجو

رنگ موی مناسب برای شما

رنگ موی مناسب برای شما

برای انتخاب رنگ موی مناسب به چند اصل مهم از جمله رنگ پوست ، رنگ چشم و حتی ارتفاع قدتان دقت کنید و با این کار می توانید رنگ موی مناسب خود را تشخیص دهید.

اگر صرفا انتخاب رنگ مو را تابع سلیقه می دانید سخت در اشتباهید زیرا دنیای رنگ ها آنقدر وسیع است که برای یک رنگ موی مناسب باید ده ها نکته را مد نظر بگیرید و مهم تر از همه این نکته را بدانید که رنگ موی خود را به نحوی انتخاب کنید که به رنگ پوستتان بیاید زیرا موها بیش از همه به صورت نزدیک است و یک رنگ ناهماهنگ می تواند صورت شما را پیرتر یا رنگ پریده تر نشان دهد در صورتی که یک رنگ مناسب می تواند چهره شما را طبیعی تر نشان دهد و هم شما را زیباتر و جوان تر کند.

رنگ مو قهوه ای

رنگ مو متناسب با پوست شما :

قبل از اینکه نوع پوست خودتان را تست کنید مطمئن شوید که از نور طبیعی استفاده می کنید زیرا نور مصنوعی می تواند تغییرات ظاهری پوست خود را با توجه به تغییر رنگ جزئی ایجاد شده توسط انواع مختلف لامپ ها تغییر دهد.

برای بررسی سریع نوع پوست خود کف دست خود را بالا ببرید و نگاهی به رگه ها در دست و مچ دست خود بیاندازید. اگر رگهای شما یک رنگ آبی یا بنفش داشته باشند پس شما پوست سرد دارید و اگر رگه های سبز داشته باشید ، شما دارای پوست گرم هستید و اگر نمی توانید بگویید که رگ های دست شما آبی هستند یا سبز احتمالا دارای پوست خنثی هستید.

روشی دیگر برای تشخیص نوع پوستتان :

موهایتان را کنار بزنید و همه آنها را در یک حوله به رنگ سفید یا یک رنگ خنثی بپیچید. آرایشتان را هم کاملا پاک کنید. پس از آن یک لباس به رنگ سفید و یا رنگ خنثی بپوشید و جلوی آینه بایستید. مطمئن شوید جایی که در آن ایستاده اید دارای نور طبیعی قوی است زیرا لامپ ها ممکن است رنگ پوست شما را تغییر بدهند. با دقت به صورتتان نگاه کنید و سعی کنید تن رنگی زمینه پوستتان را پیدا کنید. اگر احساس میکنید رنگ پوستتان به رنگ صورتی یا قرمز می رود تن پوست شما سرد است و اگر گمان می کنید رنگ پوستتان به سمت زیتونی ، طلایی و هلویی می رود ، تن پوست شما گرم است و اگر هم هیچ کدام از آن ها را نمی بینید احتمالا تن پوست شما خنثی است.

رنگ موی مناسب پوست

رنگ موی مناسب پوست سفید و سرد :

اگر شما پوست سفید و خنک با رگ های آبی دارید ، با انتخاب رنگ موی طلایی ، کاراملی و عسلی زیباتر خواهید شد. بلوند عسلی یا کاراملی نیز انتخاب خوبی برای افرادی است که پوست زیتونی و خنثی دارند.

چه رنگی برای پوست های سرد مناسب نیست؟

اگر تن پوستتان سرد است به شما توصیه می کنیم به دنبال رنگ هایی باشید که در آنها سایه های دودی و خنثی وجود دارد و خبری از رنگ قرمز نیست و در عوض تن هایی از طلایی دارد و در نتیجه می تواند رنگ صورتی درون پوست شما را خنثی کند و چهره را زیباتر جلوه دهد. اگر رنگ طبیعی پوست و موهایتان روشن است و به اصطلاح بلوند هستید بهتر است به دنبال رنگ های بژ باشید و اگر موها و چشم هایی قهوه ای دارید به دنبال رنگ های قهوه ای شکلاتی با هاله ای از رنگ قهوه ای سوخته باشید.

رنگ موی مناسب برای پوست سبزه و گرم :

اگر رنگ پوستتان گرم است و می خواهید حالتی طبیعی داشته باشید باید به دنبال رنگ هایی باشید که تناژ سبز درون پوستتان را خنثی کنید. سایه های قهوه سرد مانند بلوطی ، شکلات تیره و ابریشمی برای کسانی که دارای پوست با زیر دست های گرم یعنی سبزه هستند بسیار عالی است. اگر دارای پوست متوسط با زیر دست های گرم هستید یک رنگ مو قهوه ای گرم مانند قهوه ای طلایی ، عسلی را انتخاب کنید.

اگر چشم ها و پوست روشنی دارید و به اصطلاح بلوند هستید به دنبال رنگ های عسلی ، شرابی و مسی باشید و اگر چشمانی قهوه ای با پوستی گندمی دارید به دنبال رنگ های طلایی ، بلوطی یا قهوه ای مایل به قرمز باشید.

انتخاب رنگ مو

رنگ هایلایت مناسب شما کدام است ؟

بهترین پیشنهاد برای انتخاب رنگ هایلایت استفاده از هاله رنگی است که در چشم ها وجود دارد. در آینه به چشم های خود دقیق نگاه کنید. در چشم هرکس صرف نظر از رنگ غالب رگه هایی از رنگی دیگر نیز وجود دارد که معمولا توجه شما را جلب می کند اگر این رنگ هاله ای از طلایی ، کهربایی داشته باشد رنگ چشم شما گرم است و اگر هاله ای از رنگ آبی ، نقره ای یا خاکستری در چشم ها دیده شود رنگ چشمتان سرد است.

رنگ موی قرمز سرد مناسب چه افرادی است ؟

شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید اما رنگ قرمز مو برای کسانی که پوستشان متمایل به سرخی است انتخاب خوبی خواهد بود. پوست رنگ پریده با رگه هایی از قرمز در آن با وجود چنین رنگ مویی درخشش خاصی پیدا می کند. کسانی که ترکیب رنگی پوستشان گرم با حالتی از رنگ هلویی است نیز با انتخاب رنگ مو در زمینه های قرمز زیبا می شوند.

رنگ موی مشکی تیره مناسب چه افرادی است ؟

انتخاب رنگ مو در این طیف برای کسانی که پوست تیره دارند ، فوق العاده زیبا می شود. اگر می خواهید مرزهای جذابیت را با سرعت بیشتری درنوردید بهتر است به این طیف رنگی کمی زمینه شکلاتی اضافه کنید . افراد با پوست سفید نیز که به دنبال رنگ موهای تیره تر هستند با انتخاب رنگ موی مشکی گرم نسبت به زمانی که از طیف های رنگی روشن تر استفاده می کنند زیباتر به نظر می رسند.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display