Search

آموزش طراحی حنا

در دوره آموزش طراحی با حنا روی بدن، روند کامل طراحی و اجرای نقش های مختلف حنا جهت زیبا سازی بدن به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به طراحی با حنا روی بدن از جمله: آموش کار با انواع قلم های طراحی حنا، آموزش حنا، آموزش ساخت قیف های طراحی حنا، آموزش ساخت انواع حنا، آموزش کشیدن انواع طرح های مبتدی و پیشرفته حنا و کار با انواع شابلون های طراحی حنا می شود.
تومان
decrease increase

در دوره آموزش طراحی با حنا روی بدن، روند کامل طراحی و اجرای نقش های مختلف حنا جهت زیبا سازی بدن به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به طراحی با حنا روی بدن از جمله: آموش کار با انواع قلم های طراحی حنا، آموزش حنا، آموزش ساخت قیف های طراحی حنا، آموزش ساخت انواع حنا، آموزش کشیدن انواع طرح های مبتدی و پیشرفته حنا و کار با انواع شابلون های طراحی حنا می شود. هنرجو در این دوره نحوه انتخاب رنگ و طرح حنای متناسب با پوست و روحیات هر شخص را می آموزد. هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمام طرح های درخواستی در انواع رنگ ها را بر روی بدن مشتریان دارند.


سرفصل های فنی و حرفه ای طراحی با حنا روی بدن


•  آموزش طراحی پایه
•  نحوه کار با انواع حنا
•  نحوه ساخت حنا قهوه ای طبیعی
•  معرفی و نحوه کار با میوه جگوا
•  نحوه کار و ساخت قیف طراحی
•  آموزش قرینه سازی طرح ها روی بدن
•  آموزش سایه زنی و ۳ بعدی کردن طرح ها
•  معرفی تاریخچه حنا و بهترین نوع حناها در دنیا
•  معرفی انواع پوست و رنگ پذیری قسمت های مختلف بدن
•  معرفی انواع طبع بدنی و تاثیر آن در رنگ پذیری و ماندگاری
•  آموزش و معرفی انواع طرح های هندی، مراکشی، عربی، و خلیجی


مراحل آموزش طراحی با حنا روی بدن


1.    در ابتدای آموزش طراحی حنا با ساخت انواع قیف های حنا آشنا می شوید.
2.    سپس مربی به آموزش کار با قلم حنا برای طراحی حنا روی بدن می پردازد.
3.    در این مرحله، طراحی حنا با شابلون و بدون شابلون آموزش می بینید.
4.    در مرحله چهارم، طراحی با انواع حنا مثل حنای سفید، حنای مشکی، حنای قوه ای و …. را یاد می گیرید.
5.    در نهایت با کمک مربی، تمرین طراحی انواع مدل های حنا روی بدن را روی مدل انجام می دهید.


دوره آموزش طراحی با حنا روی بدن


در این دوره هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای موارد زیر را آموزش می بیند: استفاده صحيح از قلمو، ايجاد طرح روی بدن به وسيله شابلون، استفاده از قلم یا قیف، آماده كردن مواد، ساختن مواد مصرفي برای طرح، ریختن مواد روی طرح ايجاد شده و خشک كردن طرح حنا. برای طراحی حنا روی بدن، شما به شابلون، اپلیکاتور، انواع قلمو و انواع تصاویر نیاز دارید.

 

در این قسمت شما با قراردادن شابلون بر روی بدن، نحوه پر کردن اپلیکاتور (انواع روش قراردادن اپيلكاتور بر روی طرح ايجاد شده) و استفاده صحیح از قلمو (حركت صحيح با قلمو بر روی طرح) آشنا می شوید. در ادامه نسبت تركيب مواد مصرفي، نسبت تركيب مواد افزودني و تركيب مناسب آب با حنا و زمان مناسب نگهداری مواد را نیز آموزش می بینید.

 

دوره آموزش طراحی با حنا روی بدن
دوره آموزش طراحی با حنا روی بدن

 


نحوه برگزاری دوره طراحی با حنا روی بدن


تعداد شرکت کنندگان


کلاس های دوره آموزش طراحی حنا بر روی بدن به سه صورت: خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۲۰ نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.


ابزار و وسایل مورد نیاز:


ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد.این ابزار شامل موارد زیر می شود: اپيلكاتور، شابلون پلاستيكي ، قلم مو پلاستيكي، كاسه پلاستيكي متوسط، شابلون كاغذ ، ژورنال تصاوير با طراح هاي مختلف، پنبه ، الكل، دستمال مرطوب، قیف و حنا.


بعد از اتمام دوره طراحی با حنا روی بدن، چه توانایی هایی کسب می کنید؟


پس از اتمام این دوره شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای، تمام طراح های حنا را با استفاده از شابلون، قلم و یا قیف بر روی بدن مشتری اجرا کنید. در نهایت پس از شرکت دردوره آموزش طراحی با حنا، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.


بازار کار طراحی با حنا روی بدن چطوره؟


با توجه به تغییرات هر روزه در دنیای مد و درخواست های متغیر مشتریان، توجه افراد به طراحی حنا بیشتر از گذشته شده است زیرا برخلاف تاتوی بدن، تمام طرح های حنا از روی بدن پاک می شوند. در صورتی که به دنبال درآمد بالا در رشته های پوست هستید، پیشنهاد می شود همزمان با این دوره در دوره های مربوط به پاکسازی پوست صورت نیز شرکت کنید.

 

بازار کار طراحی با حنا
بازار کار طراحی با حنا

 


مراقبت از طراحی حنا


برای فردی که از طراحی های زیبای حنا بر روی دست و بدن خود استفاده می کند لازم است نکات مراقبت از طراحی حنا را نیز یاد بگیرد. شما نیز همانند سایر افراد حتما دوست دارید طرحی که به کمک حنا روی بدن خود ایجاد کرده اید تا حد امکان مدت زمان طولانی دوام داشته باشد. جوهرهای حنا معمولا شکل خود را یک الی سه هفته حفظ می کنند و پس از آن شروع به محو شدن می نمایند.

 

در طول این مدت زمان باید پوست خود را مرطوب نگه دارید تا طراحی مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد و باید از شستن آن با مواد شوینده قوی خودداری کنید. سعی کنید حنا را نمالید. اگر بتوانید به درستی نکات مراقبت از طراحی حنا را رعایت کنید مطمئن باشید که بیشتر از چند هفته دوام خواهد داشت.


1. حنا معمولا یک الی سه هفته دوام خواهد داشت:


این مدت زمان علاوه بر این که به کیفیت پودر حنا بستگی دارد به نحوه مراقبت شما از پوست هم بستگی خواهد داشت. اگر این بخش را مرطوب نگه دارید و اجازه ندهید به چیزی مالیده شود می توانید هفته های متوالی آن را بر روی بدن داشته باشید. اگر اصلا از حنا مراقبت نکنید در عرض چند هفته اول رنگش محو خواهد شد.


• مدت زمان و دوام رنگ حنا به جایی از بدن که بر روی آن اعمال شده نیز بستگی خواهد داشت. جوهر معمولا بر روی دست و پا ظاهر تیره تری خواهد داشت اما این نواحی مستعد اصطکاک هستند و باید مورد مراقبت بیشتری قرار گیرند.

 

2. حنا را مرطوب نگه دارید:


لایه نازکی از روغن طبیعی، کره یا لوسیون را بعد از برداشتن خمیر بر روی آن اعمال کنید. زمانی که حنا روی پوست است آن را به طور منظم مرطوب نمایید تا از لایه برداری جلوگیری شود. بیشتر مرطوب کننده ها در برگیرنده مواد شیمیایی هستند که می توانند لکه را روشن تر کنند. پس بهتر است از مواد طبیعی استفاده کنید.


• از مرطوب کننده هایی که شامل سفیدکننده یا اسید میوه هستند استفاده نکنید. این مواد شیمیایی پوست را خراب می کنند و باعث محو شدن رنگ حنا می شوند.
• لایه ای از روغن را روی طرح بزنید. روغن باعث مرطوب ماندن پوست می شود و از محو شدن رنگ حنا جلوگیری می کند. سعی کنید روغن نارگیل و زیتون را با هم ترکیب کنید.

 

مراقبت از طراحی حنا
مراقبت از طراحی حنا

 

 

3. طرح را نمالید:


لایه برداری می تواند رنگ حنا را محو نماید. شستشوی سخت و اصطکاک نیز باعث از بین رفتن رنگ حنا می شود. هر چقدر این موارد کمتر باشد بهتر است. اگر طرحی از حنا را روی دست دارید سعی کنید به هنگام شستن طرف ها دستکش بپوشید.


4. پوست خود را با صابون ملایمی شستشو دهید:


اگر برایتان ممکن بود صابون را در اطراف لبه های طرح حنا بمالید اما روی خود رنگ چیزی نزنید. از به کار بردن استون و ضد عفونی کننده دست خودداری کنید. این ها مواد شیمیایی قدرتمند هستند و باعث محو شدن رنگ حنا می شوند.

Filters
Sort
display