Search

آموزش لیزر موهای زائد

در دوره آموزش لیزر موهای زائد ، یک روند کامل درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن، کند شدن رشد موهای بدن و افزایش نرمی و لطافت پوست به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به لیزر موهای زائد بدن از جمله: آشنایی با لایه های پوستی بدن، آشنایی با انواع دستگاه های لیزر و عملکرد هرکدام، آموزش تنظیم کردن انواع دستگاه های لیزر، آموزش عملی استفاده از دستگاه ها برای نقاط مختلف بدن و مراقبت های پوستی بعد از انجام لیزر موهای زائد می شود.
تومان
decrease increase

در دوره آموزش لیزر موهای زائد ، یک روند کامل درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن، کند شدن رشد موهای بدن و افزایش نرمی و لطافت پوست به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به لیزر موهای زائد بدن از جمله: آشنایی با لایه های پوستی بدن، آشنایی با انواع دستگاه های لیزر و عملکرد هرکدام، آموزش تنظیم کردن انواع دستگاه های لیزر، آموزش عملی استفاده از دستگاه ها برای نقاط مختلف بدن و مراقبت های پوستی بعد از انجام لیزر موهای زائد می شود. هنرجو در این دوره نحوه استفاده صحیح و تنظیم دمای مناسب لیزر برای نقاط حساس بدن را می آموزد. هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی کار با دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد را به صورت حرفه ای و اصولی دارند.


سرفصل های فنی و حرفه ای لیزر موهای زائد


•  اجرای لیزر
•  فیزیک نور و لیزر
•  مکانیزم عملکرد لیزر بر روی پوست
•  آناتومی و شناخت انواع پوست / مو
•  اصول لیزر / انتخاب بیمار / انتظارات بیمار از لیزر
•  آموزش تنظیم دستگاه متناسب با محل موی زائد
•  ممنوعیت ها در لیزر، اقدامات قبل از انجام لیزر
•  آموزش عملی استفاده از دستگاه برای نواحی مختلف بدن
•  نکات ایمنی کار با لیزر، جوانسازی غیرتهاجمی، لیزرهای فرکشنال
•  جوانسازی شامل (Hoctional, HIFU, Q switch, CO2 fractional, RF)
•  لیزر الکساندارت، لیزر دایود، لیزر ND YAG، لیزر کیوسوئیچ، ان دی یاگ، ELIGHT، SHR،دستگاه IPL

 

دوره آموزش لیزر موهای زائد
مراحل آموزش لیزر موهای زائد

 


مراحل آموزش لیزر موهای زائد


1.    در ابتدای آموزش لیزر موهای زائد با انواع پوست ها آشنا می شوید.
2.    سپس مربی به معرفی انواع دستگاه های لیزر در لیزر موهای زائد می پردازد.
3.    در این مرحله، تنظیم درجه دستگاه را آموزش می بینید.
4.    در مرحله چهارم، روش صحیح لیزر تمام بدن را یاد می گیرید.
5.    در نهایت با کمک مربی، تمرین عملی لیزر روی مدل انجام می دهید.

 

دوره آموزش لیزر موهای زائد


آموزش های مربوط به لیزر موهای زائد در دو بخش تئوری و عملی انجام می گیرد. در مرحله اول، اصول بهداشتی و نکاتی که باید هنرجو در زمان انجام لیزر موهای زائد در نظر بگیرد، آموزش داده شده، سپس با نحوه عملکرد دستگاه و شناخت دستگاه‌های مختلف (مزایا و معایب هر کدام) آموزش داده می‌شود. نهایتا، در قسمت عملی، نحوه استفاده صحیح از دستگاه شامل، تنظیم درجه برای نواحی مختلف بدن، حرکت صحیح دست، رعایت ارگونومی برای جلوگیری از خستگی و فشار به بدن به هنرجویان آموزش داده می شود.

لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام شده که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. هنرجو باید ابتدا با تفاوت دستگاه ‌ها آشنا شده و بسته به نیاز و با توجه به بودجه (برای راه‌اندازی کسب و کار)، دستگاه مناسب را انتخاب کند. طی این دوره، مشاوران به هنرجویان در انتخاب صحیح دستگاه کمک خواهند کرد. در مرحله آخر، نکاتی در خصوص باید ها و نبایدهای بعد از انجام لیزر موهای زائد به هنرجویان آموزش داده می‌شود.


نحوه برگزاری دوره لیزر موهای زائد


تعداد شرکت کنندگان


کلاس‌های دوره آموزش لیزر موهای زائد به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌شود. طبق قوانین فنی حرفه ای، تعداد نفرات کلاس‌های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۶ نفر و گروهی از ۶ تا ۲۰ نفر تشکیل می‌شود. کلاس‌ها بعد از به حد نصاب رسیدن و با هماهنگی مربی، هفته‌ای سه بار برگزار خواهند شد. ضمنا برای خانم‌های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می‌آورند، امکان برگزاری کلاس‌ها در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.


ابزار و وسایل مورد نیاز:


ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل موارد زیر هستند: ۱- ژل بی حس کننده ۲- دستگاه لیزر موهای زائد ۳- عینک محافظت از چشم

 

دوره لیزر موهای زائد
دوره لیزر موهای زائد

 


بعد از اتمام دوره لیزر موهای زائد، چه توانایی هایی کسب می کنید؟


پس از اتمام دوره آموزش لیزر موهای زائد، شما می توانید با تسلط کامل با انواع دستگاه های لیزر موهای زائد کار کنید و به انجام لیزر برای تمام نقاط بدن مسلط شوید. بعد از گذراندن آموزش لیزر، شما به عنوان یک اپراتور لیزر موهای زائد شناخته می شوید. در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش لیزر موهای زائد می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.


بازار کار لیزر موهای زائد چطوره؟


از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن (در تمامی نواحی) استفاده می شود. با توجه به کاربرد گسترده این دستگاه در نواحی مختلف بدن، بازارکار گسترده ای برای هنرجویان این رشته وجود داشته که هنرجو با اتمام دوره آموزشی و گرفتن مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای، می تواند وارد بازار کار شود. در صورتی که به دنبال درآمد بالا در رشته های پوست هستید، پیشنهاد می شود همزمان با این دوره در دوره های دیگر مربوط به پوست نیز شرکت کنید.


چرا در دوره آموزشی لیزر موهای زائد شرکت کنم؟


موهای زائد یکی از دغدغه‌های افراد مختلف بخصوص بانوان قبل از مجالس و مهمانی‌هاست. البته موهای زائد تنها دغدغه‌ای برای بانوان نیست، بلکه آقایان به ویژه ورزشکاران نیز از رشد موهای زائد کلافه و شاکی هستند. همه روزه افراد زیادی را می‌بینید که از رشد موهای زائد خسته شده‌اند و از اصلاح موهای زائد، تراشیدن مو، وکس یا اپیلاسیون و درد و ناکارآمدی آن در کاهش موهای زائد و احساس ناخوشایند بعد از آن شکایت می‌کنند.

 

لیزر موهای زائد گزینه‌ای قابل تأمل است که می‌توانید آن را به مشتریان خود پیشنهاد دهید. شما با شرکت در دوره آموزشی لیزر موهای زائد و ارائه خدمات آن خواهید توانست به مراجعانی که از رشد موهای زائد خود کلافه و درمانده شده‌اند و به دنبال راهی کارآمد برای خلاص شدن از شر آن‌ها هستند پیشنهادی موثر بدهید.


اگر شما در فکر تاسیس کلینیک زیبایی و پوست هستید و یا علاقه‌مند به کار و فعالیت حرفه‌ای در حوزه پوست و مو هستید، لیزر موهای زائد و کسب مهارت‌های مربوط به آن جزء پایه‌ای‌ترین و اولین خدماتی است که می‌توانید آن را به مراجعان خود ارائه دهید. با شرکت در دوره آموزشی لیزر موهای زائد شما تمامی مهارت‌ها و تخصص‌های لازم جهت ارائه این خدمت پر متقاضی و پر سود را فرا خواهید گرفت.

 

مکانیزم عمل لیزر موهای زائد چیست؟
مکانیزم عمل لیزر موهای زائد چیست؟

 

 

به طور کلی می‌توان گفت ارائه خدمات لیزر موهای زائد جزء الزامات موفقیت کلینیک‌ها، جذب مشتری بیشتر و کسب درآمد بیشتر است. چرا که اگر مراجعان شما از خدمات شما در حوزه لیزر موهای زائد راضی باشند احتمال اینکه برای دریافت سایر خدمات زیبایی و پوست به شما مراجعه کنند نیز بسیار بالا خواهد رفت. پس فراگیری تخصصی مهارت‌های مربوط به لیزر موهای زائد بسیار مهم است و تاثیر زیادی در وفاداری مشتری خواهد داشت. شما با شرکت در دوره آموزشی لیزر موهای زائد تمامی موارد لازم جهت ارائه خدماتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی به مراجعان خود را خواهید آموخت.


مکانیزم عمل لیزر موهای زائد چیست؟


لیزر موهای زائد از نوع لیزرهای تابشی هستند. مکانیزم عمل لیزر موهای زائد رفع و تخریب ملانین یا همان رنگدانه‌های موجود در فولیکول یا همان پیاز مو می‌باشد. برای رفع موهای زائد از لیزر با طول موج‌های متفاوتی استفاده می‌شود. برندهای مختلف دستگاه‌های لیزر در مکانیزم عمل باهم تفاوت ندارند و یکسانند، تفاوت آن‌ها در قدرت و توان آن‌هاست.

 

لیزر موهای زائد بر اساس طول موج آن به 3 دسته الکساندرایت (Alexandrite)، دایود (Diod) و ایندیگ (IND-yag) تقسیم می‌شوند. دستگاه‌های لیزر از ترکیبی از این 3 نوع طول موج لیزر برای رفع موهای زائد بهره می‌برند.با شرکت در دوره آموزشی لیزر موهای زائد توانایی ارائه خدمات لیزر موهای زائد و اصول استفاده از هریک از این طول موج‌ها و تفاوت آن‌ها با یکدیگ را فرا خواهید گرفت.

Filters
Sort
display